Salam hari lebaran

Posted on Updated on

Poster PMS 1_edited-2 copy

Alhamdulillah,

setelah bertahun-tahun berhari raya di perantauan, setelah 2 orang nenek meninggal sewaktu saya masih dalam pembelajaran di UK, Allah sempatkan saya untuk berhari raya bersama keluarga.

Nikmatnya sukar ditulis dengan kata-kata dan dirakamkan dengan lensa kamera. Alhamdulillah.

Antara paling best sekali sebab pertama kali dapat makan lemang setelah beberapa tahun ini! Alhamdulillah.

Utk sisters, harapnya dapat jumpa antum sewaktu raya ini. Sesiapa ada kelapangan, bolehlah jemput datang ke rumah. Insyaallah rumah saya akan dibuka utk open house pada Sabtu ini 26 September, dari 11-6 pm.

utk yang nak jumpa personal dengan saya, bolehlah hubungi saya terus, dan kita akan arrange masa sesuai bile utk berjumpa. Biasalah kalau open house, sure tak dapat kasi perhatian 100 percent utk setiap orang.

boleh hubungi saya kat emel i_sya_z@yahoo.com . lepas tu boleh saya beri nombor sekali utk senang urusan contct mengcontact.

Buat semua, brothers and sisters, makcik dan pakcik, selamat hari raya, dan maafkan kesalahan saya buat antum semua. banyak saya rasa dosa2 saya buat kamu semua.

harap dapat menautkan silatur rahim sesama kita di masa akan datang insyaallah.

PS: 11 bulan utk beramal sudah datang. jom!

PSS: pendaftaran winter retreat telah dibuka! Sila daftar ya!

muharikah

2 thoughts on “Salam hari lebaran

    aizadiha said:
    September 22, 2009 at 6:16 pm

    salam akk.nak jumpe personal,boleh? =p..eheh..
    selamat hari raya ukhti… maafkan segala terguris tercalar hati murabbi.. uhibbuki fillah ❤

    ila ilqa' insyaAllah

      muharikah responded:
      September 24, 2009 at 6:56 pm

      boleh sangattttttttttttttttttttttttttttttt… selamat hari raya juga….. rindu sangat kat antum!huuhhuh

Leave a Reply

