Selamat hari raya dan Maaf zahir batin

Posted on Updated on

salam semua,

it has been a shock for all of us. Especially akak2 yang kene hostkan rumah terbuka esok hari. Ayam pun takde!! How?

Anyway, di kesempatan ini, saya dengan rendah hatinya ingin mengucapakan buat:

Seluruh warga Dundee, adik2 usrah saya di volgo, mutarabbi saya di Moscow, akhawat2 di Aberdeen,Birmingham, Manchester, Leeds, Sheffield, Cardiff,Bristol, London,Soton,Leicester, Loughborough, Newcastle, Nottingham,Belfast, ireland dan lain2 tempat yang tentunya tak tertulis kat sini.

Tak terlupa juga buat sahabat2 baik, akhawat2 yang sangat dekat di hati saya, di Brunei, Malaysia, Oz, Mesir,Indon, Jepun, UK EIRE dan di seluruh pelusuk dunia. Allah menautkan hati kita dengan keindahan Islam ini!( Alhamdulilllah!)

Begitu juga buat semua kenalan2 saya, samada rapat mahupun tidak, anda tetap menjadi warna dalam kehidupan saya..

Buat adik saya Arinah dan Aqilah… Jaga iman dan taqwa!

Tentu saya takkan terlupa buat pembaca yang sering melawat blog saya ini.

Ucapan ini khas utk kamu semua,

Selamat hari raya, dan maafkan salah silap saya yang pernah saya lakukan buat semua.

Moga Ramadhan yang berlalu memberikan kita kehidupan yang baru dan membersihkan diri kita dari noda dan dosa silam…..

1 Syawal, bermulalah episod baru dalam sejarah hidup ini…

(Sapa nak saya buat special wish sila tinggalkan request kat bawah…hehehe)

Antara amalan-amalan yang kita boleh buat di awal syawal ini boleh dilihat di link bawah ini .

satu

dua

Untuk sesiapa yang ada di Dublin, bolehlah memeriahkan jamuan raya mereka di sana.

Ini sedutan iklan untuk majlis tersebut.

Selamat hari raya korang!

RIndunya nak raya kat Malaysiaaaaaaaaaa!!! sob sob sob….

2 thoughts on “Selamat hari raya dan Maaf zahir batin

    bluevelvet11 said:
    September 30, 2008 at 3:54 am

    teknik memikat yg ada wow! ….an amazing – brilliant advert, i should say lah….hmm, after watched it, 1st time ever, it brought “wow” factor inside me..i’ve been waiting for such a long long time to see that kind of extraordinary factor (wow!) upon dakwah and ofcoz, personaliti keramahan golongan dakwah…keep observing.
    what i got only bebelan, hayun sana sini, pandangan sinis, jelingan menyampah, paksaan, cakap tak serupa bikin, bikin tak serupa cakap etc…probably they think i don’t know about the basis in Islam…aargh!
    don’t hate me bcoz of my religion, my god.
    may you have the joyous eid ul fitr and thnx for the takbir info.
    (kan da cakap…betullah glamour..!!) ;-))

    Arinah said:
    September 30, 2008 at 12:40 pm

    woi!amboi!!!nak jugak sebut nama org kat sini ye..
    hahhaha…padan muka..kena raya kat sana..
    kitaorang dpt duit raya kat sini..
    jgn jeles!!!
    InsyaAllah,nnt saya dan qla nk gi winter retreat..
    tlg register nama kitaorang ye….hhehhehe…
    duit jgn risau…

    p/s..mak kirim salam, nnt mak nak ckp guna chatting jer..add la mak ye..
    saedahothman@rocketmail.com

Leave a Reply

